Zářijová výprava starých vlků do Hustopečí

Na první letošní víkendovou výpravu jsme vyrazili do Hustopečí. V pátek se nás na nádraží sešlo devět. Vyrazili jsme tedy v následujícím složení: Vačky, Želva, Kanár, Kouba, TomHan,  TomPet, Váva, Jelen, Miki, Řízek a Kecka.

Na nádraží nám Vačky oznámil, že nejedeme do Klentnice autobusem, ale do Hustopečí vlakem. Protože jsme měli ještě přibližně třičtvrtě hodiny do odjezdu vlaku, povídali jsme si, četli si v Kanárově zpěvníku a někteří si šli koupit pití. V Šakvicích nám zavolal TomR, že jeho autobus měl půlhodinové zpoždění. Někdo na něj musel počkat. Pro tento úkol jsme vybrali Kecku. Ostatní se vydali autobusem do Hustopečí a dál pokračovali na DDM Pavučina, kde nás čekal Hup.

Krátce po vybalení věcí v hudebně, která oficiálně nesla název Místnost u pěti kytar, jsme hráli hru na poznávání okolí.

Při chvilce volna se Miki s Kanárem snažili ze zpěvníku zahrát písničky Chlupatý kaktus nebo Potkal potkan potkana. Večeřeli jsme jídlo z vlastních zásob.  Zahráli jsme si také hru na hledání kontaktů ve Zlatých stránkách.

Při večerním zpívání jsme novou skautskou kapelu s názvem Metronom. Role jsme měli rozloženy následovně: Vačky hrál na kytaru a zpíval,Hup se rovněž chopil kytary, Miki zpíval a drnkal na kytaru, Kanár se nenechal zahanbit a kytary se chopil také. Ukázal se jako platný člen při udávání rytmu, protože hrál na valchu. Nejstarší z nás byl Kecka, který je známý hráč romantických písní na kytaru. Kapela hrála ze zpěvníků písničky typu Slavíci z Madridu, Jesse James, Modrá knížka, Tak už mi má holka mává, Holubí dům, Vítr to ví, Hvězda má na nebi září.

Na dobrou noc nově vzniklé uskupení předneslo píseň Ovečka (Bláznova ukolébavka). Byl to první song, který v jeho podání zněl výborně. Na dobrou noc nám Vačky přečetl příklady pro mladé programátory.

Sobotu ráno nás Hup probudil písní Ráda se miluje. Posnídali jsme chleba s vajíčkovou pomazánkou a čaj. Společně jsme potom vyrazili na výlet k nedaleké rozhledně. Cestou jsme si povídali a prozpěvovali. U rozhledny jsme hráli schovku, při které Kanár šel zapikat Vávu (pikal druhou hru), ale místo Vávy potkal Koubu (pikal třetí hru), který ho zapikal. Po krátké debatě jsme zjistili, že Kanára při druhé hře Váva nezapikal.

Při cestě zpátky jsme hráli bomba, nálety, povodeň. Druhou byla hra v mafiánském stylu. Předávali jsme si velmi nenápadně kupónu na pánské obleky s pětadvaceti procentní slevou. Cestou jsme navštívili koně, podívali se na rybník a brodili se polem. Po návratu zpět jsme poobědvali polévku a guláš. Následovala chvilka hudebního volna, při které vznikl největší hit kapely Metronom Říjen.

Následovalo učení uzlů s Hupem a hra ve městě. Při té jsme získávali informace od svědků vraždy, abychom osvobodili našeho rodinného informátora Lucu Braslyho. Poté jsme šli k soudu, který jsme vyhráli. Potom jsme znovu uzlovali a odpočívali. Na večeři jsme měli špagety s Hupovou luxusní sýrovou omáčkou. Večer jsme zase zpívali s kapelou Metronom. Na dobrou noc zazněla opět Ovečka. Při zpívání jsme jedli jablka, která natrhal Kouba se Želvou. Vačky nám večer přečetl tři ruské lidové pohádky. Při čtení jsme spali a spali až do rána.

V neděli ráno jsme snídali chleba s pomazánkou. Začali jsme se balit a uklízet. Až jsme měli hotovo, vyrazili jsme na policejní stanici vyzvednout Lucu, Nějací konkurenční mafiáni nám ho vyfoukli před nosem. Následně jsme nastoupili na autobus a jeli domů.

Heslo výpravy: ,,Když něco neumíš, dělej to ve více lidech.“  Hup

Hit výpravy:                                                                                                                                                                   ŘÍJEN                                                                                                                                                               hudba: Vačky, Text: Vačky, Kanár, Miki

CJe říjen G a jelen C je v říji

Odpoledne, noc, Cyráno, půlvečer

Je 12:05, je 12:05

12:12, 12:00, 12:60, 12 sedmin

Je říjen a jelen je v říji

už zase je v říji

C protože není prosinec

F a nejsou Vánoce

Zapsal Kanár, upravila Ema

Tento záznam byl publikován v Kronika . Uložit odkaz do záložek.