Výprava na nové tábořiště 6.-8. 6. 2014

Sraz jsme měli na nádraží ČD v 15:15. Ale Kecka, který nás měl odvést, tak došel bohužel pozdě a my jsme museli čekat další dvě hodiny na další vlak do Znojma. A abychom nezavazeli na nádraží, tak jsme šli do parku, kde s námi počkal Jeleň a Vačky… Poté jsme vyjeli do Znojma, kde na nás čekal Učeň, který s námi vyjel autobusem do Podhradí nad Dyjí. Tábořiště, si myslím, všechny zaujalo… ale víte co, nechte se překvapit, jak vypadá. Ten den jsme toho už moc nestihli, takže jsme se jen utábořili a navečeřeli jsme se. A večer jsme si zahráli Time line (karetní hra) kterou jsem samozřejmě vyhrál. A pak jsme šli spát.
2.den
Druhý den byl obzvláště náročný. Rozdělili jsme se na dvě skupiny, při čemž jedni šli na jedno místo do lesa, které je vzdáleno asi 30 minut chůze, na tohle místo jsem šel já, Řízek, Tomr, Tomzbr a Učeň a v táboře zůstal Hup s Mikim, protože vařili oběd a Kecka, který dělal týpíovky, které jsme dělali i my na „hoře“. Kolem 12:00 jsme se vydaly na půlhodinovou cestu zpět do tábora, kde byl oběd. Hup s Mikim uvařili brambory s klobásou, tohle jídlo všem chutnalo. Po obědě jsme šli objevovat Dyji a přemýšlet kde postavíme molo. Nnakonec jsme usoudili, že asi uděláme dvě mola pro vstup do vody (našli jsme totiž místa, kde je až moc vody (je zde až moc vody pro malé vlčata) a logicky druhé molo tam kde je míň vody a vlčata tam dosáhnou). Odpoledne jsem zůstal s Řízkem, Tomzbrem a Tomrem (kteří vařili večeři), a jelikož jsem tam byl nejstarší a měl jsem to tam všechno na povel, tak jsem musel udělat i věci které nikdo dělat nechtěl a proto jsem byl večer trochu víc unavenější a prý jsem usnul opřený o most, když jsme si šli umýt ruce na večeři. Mimochodem na večeři byla kekel kaše z kolínek a k tomu párek, kečup a kukuřice, myslím, že většině nechutnaly ty kolínka. Po večeři jsme se šli ještě spláchnout. Večer se hrál zase Time line ale bohužel jsem ho nehrál, protože jsem usnul, zvláštní na tom je, že nevím ani jak 🙂
3. den
Třetí den byl závěrečný, bohužel. Původně se mělo jít ještě na „horu“, ale vstali jsme trošku později a než jsme se nasnídali, tak bylo tolik hodin, že jsme raději započali vařit oběd a zbytek pokácel ještě nějaké dřevo na týpíovky. Na oběd byly těstoviny s masem a zelím. Po obědě šli Miki, Tomr a Tomzbr pro vodu a zbytek se šel koupat. Poté jsme šli se sbalit. A jelikož jsme někde nechali třetí sekeru, tak jsme ji museli jít hledat a kvůli tomu nám málem ujel autobus. Ale naštěstí pan řidič byl hodný, a když viděl, že utíkáme, tak na nás počkal 🙂 Až jsme dojeli do Znojma, jeli jsme domů. A na nádraží jsme zakončili a rozešli jsme se domů…

Zapsal Želva

Tento záznam byl publikován v Kronika . Uložit odkaz do záložek.